Osuszacze do płynów i olejów
Parametry: pobierz katalog
Film demonstracyjny - kliknij
NEW-ISK - urządzenie do osuszania demontowanych aut składające się 4 pomp pneumatycznych i osobnych końcówek ssących (sond) z rękojeściami wraz z odpowiednimi wężami dla każdego rodzaju płynu:
- olej silnikowy i olej skrzyni biegów
- płyn hamulcowy
- płyn wycieraczek
- płyn chłodnicy
Urządzenie posiada nastawne ramię i misę do odprowadzania ściekającego oleju silnikowego, przekładniowego i płynu hamulcowego.
NEW-ISE - pneumatyczny system osuszania demontowanych aut złożony z wyciszonej skrzyni mieszczącej 5 pomp pneumatycznych wraz z 5 ssącymi końcówkami (sondami) z rękojeściami i odpowiednimi wężami dla każdego rodzaju płynu:
- olej silnikowy
- olej skrzyni biegów
- płyn hamulcowy
- płyn wycieraczek
- płyn chłodnicy
Urządzenie posiada nastawne ramię i misę do odprowadzania ściekającego oleju silnikowego, przekładniowego i płynu hamulcowego.
Osuszacze paliwa
PFT – urządzenie do usuwania paliwa zbudowane z 2 pomp pneumatycznych certyfikowanych przez ATEX oraz 2 przebijaków (wiertaków) z systemem blokującym przebijak w zbiorniku. Pompy działają automatycznie, gdy przebijak zostanie umocowany w zbiorniku.
Dostępny jest także model PFT Mono z jedną pompą wspólną dla benzyny i oleju napędowego, ale z dwoma oddzielnymi pompami pneumatycznymi dla benzyny i diesla, więc paliwo nie miesza się mimo jednego nawiertaka.
Z kolei model PFT-V posiada dodatkowy układ do wizualnej oceny jakości paliwa - odessane paliwo najpierw wlewa się do przezroczystych kolumn (benzyna, diesel) i operator może zdecydować czy paliwo jest dobrej czy złej jakości. Przełączac dźwignię kieruje paliwo odpowiednio do zbiornika na dobrą lub złą jakość paliwa.
BRL – regulowane ramię z misą o pojemności 12 litrów do spuszczania oleju silnikowego, skrzyni biegów i przekładni. Zawiera także węże z zatyczkami ssącymi do osuszania płynu hamulcowego z cylinderków na zaciskach tarcz hamulcowych. Ponadto, ramię posiada półkę na narzędzia.
Osuszacz amortyzatorów
Urządzenie do przebijania i osuszania amortyzatorów. Rękojeść z blokadą do amortyzatora podłączane jest do posiadanego pneumatycznego osuszacza do płynów i olejów. Nawiertak zasilany jest sprężonym powietrzem.