Osuszacze do płynów i olejówlogo_iris

127081500 new isk left side    Bez tytułu127081500 new isk console

Parametry: pdfPFT-osuszacze_paliwa.pdf

Film demonstracyjny - PFT   PFT-V   PFT-VS

NEW-ISK - urządzenie do osuszania demontowanych aut składające się 4 pomp pneumatycznych i osobnych końcówek ssących (sond) z rękojeściami wraz z odpowiednimi wężami dla każdego rodzaju płynu:

  • olej silnikowy i olej skrzyni biegów
  • płyn hamulcowy
  • płyn wycieraczek
  • płyn chłodnicy

Urządzenie posiada nastawne ramię i misę do odprowadzania ściekającego oleju silnikowego, przekładniowego i płynu hamulcowego.

NEW-ISE - pneumatyczny system osuszania demontowanych aut złożony z wyciszonej skrzyni mieszczącej 5 pomp pneumatycznych wraz z 5 ssącymi końcówkami (sondami) z rękojeściami i odpowiednimi wężami dla każdego rodzaju płynu:

  • olej silnikowy
  • olej skrzyni biegów
  • płyn hamulcowy
  • płyn wycieraczek
  • płyn chłodnicy

Urządzenie posiada nastawne ramię i misę do odprowadzania ściekającego oleju silnikowego, przekładniowego i płynu hamulcowego.

Osuszacze paliwa

PFTPFT MonoPFT VPFT VS PFT VS 2

PFT – urządzenie do usuwania paliwa zbudowane z 2 pomp pneumatycznych certyfikowanych przez ATEX oraz 2 przebijaków (wiertaków) z systemem blokującym przebijak w zbiorniku. Pompy działają automatycznie, gdy przebijak zostanie umocowany w zbiorniku.

Dostępny jest także model PFT Mono z jedną pompą wspólną dla benzyny i oleju napędowego, ale z dwoma oddzielnymi pompami pneumatycznymi dla benzyny i diesla, więc paliwo nie miesza się mimo jednego nawiertaka.

Z kolei model PFT-V posiada dodatkowy układ do wizualnej oceny jakości paliwa - odessane paliwo najpierw wlewa się do przezroczystych kolumn (benzyna, diesel) i operator może zdecydować czy paliwo jest dobrej czy złej jakości. Przełączac dźwignię kieruje paliwo odpowiednio do zbiornika na dobrą lub złą jakość paliwa.

Model PFT-VS to nowoczesny osuszacz paliwa z automatycznym nawiertakiem zbiorników paliwowych zamontowany na regulowanym ramieniu umieszczanym pod zbiornikiem paliwowym. Operator zdalnie steruje napędem nawiertaka poprzez wysuwanie jego podpory a następnie uruchamia wiertło wykonanae z kobaltu (nieiskrzące) oraz aktywuje pompę ssącą: diesla lub benzyny. Zawór kierunkowy umiejscowiony pod nawiertakiem steruje przepływem paliwa odpowiednio do dbiorników magazynowych, co zapobiega mieszaniu się różnych typów paliwa. Osuszacz wyposażony jest w układ do wizualnej oceny jakości paliwa (w tym w dwie przezroczyste kolumny) i operator obserwuje jakość i czystość odzyskiwanego paliwa i dokonuje wyboru na konsoli sterowniczej zbiornika magazynowego - zbiornik z dobrą lub złą jakością diesla/benzyny.

 

Osuszacz amortyzatorów

osusz_amort

Urządzenie do przebijania i osuszania amortyzatorów. Rękojeść z blokadą do amortyzatora podłączane jest do posiadanego pneumatycznego osuszacza do płynów i olejów. Nawiertak zasilany jest sprężonym powietrzem.